آموزش طراحی وب

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت آموزش طراحی وب


سپاهان درب
تصاویر: بازی های ارتش های جهان
شکایت پلیس از رفتار نامناسب یک نماینده مجلس
زمان نشست خبری برانکو و درخشان مشخص شد

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

پیک مصرف برق در روز جمعه به میزان ۵۸۲۸ مگاوات نسبت به روز پنجشنبه هفته جاری کاهش یافت و به محدوده ۴۳ هزار مگاوات رسید.

رییس جمهور در ضیافت افطار با اصحاب رسانه، فعالیت و کار در عرصه رسانه را کار پیامبری و مقدس دانست و تاکید کرد: همان طور که قرآن می گوید رسول باید امین باشد، همه رسانه ها نیز باید واقعیت ها و حقایق این جامعه را به خوبی به مردم ابلاغ کنند و به دنبال تحقق اهداف ملی باشند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: دولت ترکیه باید رویکردها و اقدامات خود را سازگار با محیط زیست و اکوسیستم آبی منطقه کند.

علی اکبر ولایتی گفت: جلسه هیئت نظارت بر برجام هفته گذشته برگزار و مقرر شد که جلسه دیگر این هیئت در فاصله بسیار نزدیک، یعنی شاید در روزهای آینده با طرحی که وزارت امور خارجه خواهد آورد برگزار شود.

با آغاز برگزاری نمایشگاه هوایی پاریس رقابت بین بوئینگ و ایرباس برای جذب سفارش بیشتر و رقابت در بازار به‌شدت افزایش یافته است.

بانک مرکزی روسیه پیش بینی قیمت ۵۰ دلار برای هر بشکه نفت در سال ۲۰۱۷ را تغییر نداد و همچنان بر این باور است که نفت در فاصله سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ به پایین ۴۰ دلار آمریکا خواهد رسید.

در معاملات هفته گذشته، طلا دومین کاهش قیمت هفتگی متوالی را پشت سر گذاشت و بیش از ۳ درصد نسبت به رقم ۱۲۹۵ هزار و ۹۷ سنت که روز ۶ ژوئن به ثبت رسیده بود افت داشت.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: در آستانه عید فطر با روند صعودی تقاضا، پیش بینی می شود قیمت هر کیلو مرغ حداقل ۲۰۰ تومان افزایش یابد.

معاون اول رئیس جمهوری امنیت مردم را خط قرمز جمهوری اسلامی ایران برشمرد و با بیان اینکه ایران در مبارزه با تروریسم صادق و مقتدر است، گفت: توان موشکی ایران بازدارنده و در خدمت صلح، ثبات و امنیت منطقه است.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی نرخ جدید مرغ و انواع مشتقات در بازار را اعلام کرد.

i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/